Älskade underbara...

...kloka unge! I helgen är det marknad i Torsby och innan vi skulle dit frågade jag Lino om han hade pengar så han kunde åka karusell?

Lino: "Nej, det har jag inte". *en liten stund senare* "Men mamma, du har ju jobbat jätte mycket, kan vi inte ta dina jobbpengar?" *tänker lite* "Förresten, var har du pengarna?"

När vi var framme i Torsby så frågade jag om han ville köpa sig något, och får då till svar: "Nej, jag har ju redan så många saker hemma."

Vi stannade i Torsby hela dagen tillsammans med mormor, och både hon och jag var trötta innan hemfärd, men Lino var fortfarande pigg och glad, tror inte han har klagat en enda gång under dagen även om vi gått mycket. Han tjatade lite efter att få åka karusell, men det är ju så enkelt att ha med honom, och kul, älskade stora lilla kille!

Premiär i Äppelmasken
Högst upp i "Pariserhjulet" -"Mamma, vart kan man hålla i sig?"
Pizza-lunch
Avslutning i hoppborgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0