Busunge


Den här lilla busen kommer orsaka många gråa hår, inte en lugn stund, han går, klättrar, river ut saker ur skåp, smäller i dörrar och attackerar Tyson. 

Den senaste tiden har han varit gnällig också, vilket jag hoppas beror på de två tänder som jag upptäckte idag, som snart bryter igenom.

Idag har vi varit på Ikea och ätit Brunch med kompisarna Hugo och Sixten och deras mammor, lika trevligt som vanligt. Lite för trevligt kanske, med tanke på att vi pratade så mycket så jag glömde kvar allt jag hade handlat i varuhuset, så vi fick springa in tillbaka! Synd att man inte längre kan skylla på amningshjärna!

Full i bus



Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själva! Det gör vi om snart (det är jag säker på, om jag känner oss rätt! Vi gillar ju brunch!) kram

2016-01-14 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0