Busig


Det finns mycket bus i den här ungen, undrar hur mycket han kommer ställa till med, vår lilla älskling!



Det är inte mycket snö kvar ute nu, men Lino och Niklas byggde en snögubbe förra veckan, och där som den stod fanns det iaf lite kvar att leka med.



Efter att mer eller mindre varit liggandes både torsdag och fredag pga ryggskott så samlade jag på mig en massa energi och tog tag i några projekt. Jag har målat, sprayat, pysslat, skruvat, virkat och ska försöka sy lite. När jag är klar så kommer det bilder!

Lino hjälpte till att spraya

Barnens lekkök som snart är klart



Kommentarer
Postat av: Camilla

Wow va snyggt köket blir! Den där etiekttskrivaren var en bra investering!

2016-02-01 @ 11:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0