11 månader


Tiden rusar förbi och jag har inte fattat att vi snart har en ettåring här hemma, min lilla bebis blir så snabbt stor! 

Idag har vi varit till tandläkaren och fått information om hur tänderna ska skötas, och vi fick även med både tandborste och tandkräm hem. Fyra små tänder är det som har kikat fram hittills, två uppe och två nere.

I väntrummet, i kläderna han fick av mina kollegor i samband med sin födelse, passar fortfarande, nästan lite långa i armarna än!

Chillar i vagnen


Skrämselpropaganda i entrén 

Vi har även varit och lekt på öppna förskolan idag. Eftersom det var första öppna dagen den här terminen trodde vi att det skulle vara mycket folk, men första halvtimmen var vi helt själva.

Collin vill numera helst bara gå, och tyckte det var väldigt kul att köra runt på storebror!





Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj! Är det så mycket socker i de där klämmisarna? Jag ska göra egna i så fall!

Svar: Ja, men det är ju inget tillsatt vanligt socker, allt kommer ju från frukt, men visst är det skrämmande mycket!
Pia

2016-01-12 @ 17:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0