Barnkök


Efter att ha letat efter ett barnkök från Ikea i närmare ett halvår fick jag äntligen tag i ett, tack vare vår granne Marie, som dessutom körde hem köket. Eftersom mina planer var att måla om och fixa med köket så ville jag inte köpa ett helt nytt. Jag är väldigt nöjd med resultatet (även om det återstår lite småpill), och hoppas att barnen kommer gilla det lika mycket!

FÖRE: 
Bild lånad från Ikeas hemsida

EFTER:













Det jag har gjort är att måla allt som var träfärgat, bänkskivan svart och resten vitt. Sprayat alla grå detaljer med silverspray, satt in spotlights, klistrat på utskuren vinyl på ena dörren och sytt en kökshandduk. 



Kommentarer
Postat av: Camilla

Alltså... Wow! Tänk om man hade ett så fint kök att laga mat i när man själv var liten! Du är så duktig!!!!

Svar: Tack snälla du😘😊
Pia

2016-02-01 @ 11:39:16
Postat av: Anonym

Det blev ju såååå snyggt! Måste nog ta tag i e's oxå, men får ju prestationsångest nu 😝! Vad tycker killarna då? Kram Maria

Svar: Tack, va snäll du är!😊 Klart du ska fixa Es, kan inte bli sämre än det redan är😝 Killarna leker för fullt, Lino lagar mat, diskar och torkar😜
Pia

2016-02-01 @ 14:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0