Sjukstuga


Igår hann jag inte ens hem efter att jag lämnat Lino på förskolan innan de ringde, han hade kräkts, så det var bara att hämta hem honom. 
Resten av dagen hade han väldigt varierat mående, ena stunden var han pigg och sprang runt, andra så låg han däckad på soffan. Han kräktes inget mera iaf. 
Sen på eftermiddagen var det Collins tur att spy, vilket jag iof tror berodde på att han ätit lite för mycket, för han har varit pigg som vanligt. 
Man hade ju hoppats att det hade räckt med sjukdomar, men sen fick både Lino och jag feber. Jag har nog aldrig frusit så mycket i hela mitt liv innan. Duschade med skållhett vatten, tog alvedon, drack te, sen klädde jag på mig dubbla strumpor, ullunderbyxor, byxor, linne, tröja, tjock tröja och en mössa och la mig under två fleece-filtar och ett duntäcke, och fick upp värmen efter en stund, sen vaknade jag givetvis genomblöt av svett i natt, men hellre det än att frysa. 
Så nu tog vi alla sjukdomar på en gång, får vi bli friska nu?

Sliten skruttis

Glass går alltid ner

Pricken igår



"Tur" att vi hann bada INNAN han kräktes

Pricken idag, känns som att blåsorna börjar torka, så jag hoppas det vänder nu

Mysigt ute i vagnen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0