Mat


Nu börjar det ta sig. Vi har ju kämpat en del med att få i Collin mat eftersom han inte alls följer sin viktkurva, samt att han har ammat i princip varje timme nätterna igenom. Förra helgen fick jag nog, jag orkar inte vara vaken så mycket längre, det känns som att kroppen börjar säga ifrån, så då bestämde jag mig för att trappa ner amningen rejält. I måndags var vi iväg till BVC för vägning, då hade han gått ner 5g (från vägningen 1,5 v tidigare). Det är ju inte mycket, och särskilt inte eftersom han faktiskt har varit sjuk, men ändå tråkigt. Så nu får vi kämpa. Och bara de som har barn som strular med maten kan nog förstå lyckan när barnet klämmer i sig en HEL barnmatsburk till middag, som Collin faktiskt gjorde idag, wow! 

Mätt och glad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0