Alla Helgona


Tidigt imorse lämnade vi av Niklas vid tåget, vi fick stå en stund ute i kylan eftersom Lino vägrade att åka hem innan tåget hade åkt.

Han räknar ner minuterna som är kvar med fingrarna



Stora efter 11 åkte Lino och Tyson till farmor och farfar, och Collin och jag kom efter vid 15 för att äta mat. När man är själv med två barn blir det inte mycket till matro, särskilt inte när båda krånglar, men det var väldigt lyxigt att få tillagad mat, lite vin, kaffe och dessert, mums.

Lino härjade som bara den tillsammans med Isabelle, de rev ner en fåtölj, busade, målade, lekte med klossar och säkert en massa saker som jag inte har någon koll på. 

Mys i fåtöljen

Collin ville mest bara gå, då var han som nöjdast.

Caroline får ont i ryggen

Lite senare gick vi iväg till kyrkogården, och kollade på alla ljus. Sen gick vi hela vägen hem (närmare 3 km), och Lino klagade (nästan) ingenting. Klockan 20:00 sov båda barnen och jag hade tänkt städa Linos rum, men latmasken bet mig i benet, så det fick bli godis i soffan istället, får se om jag orkar hålla mig vaken till 21:00. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0