Facebook


För en stund sedan gick jag med i en grupp på Facebook som heter Bärsjalar, det slutade med att jag hade två selar och fyra sjalar att bära Collin i (nu har jag sålt av allt utom en sele och en sjal).

Sen gick jag med i en grupp som heter Barnvagnar. Så nu är jag inte längre nöjd med vår vagn, vill byta resevagn, köpa en bil-/shoppingvagn och en cykelvagn (dyyyrt).

Tidigare i veckan pratade min kära kompis Maria om "Meps" ( hade inte hört talas om det innan), som är en mössa och en keps i ett. När jag kom hem och googlade lite så hittade jag, just det, en grupp på Facebook som heter Vi sytokiga. Och ja, nu kan ni ju gissa vad jag har börjat med. Att sy är ju iaf billigt i jämförelse med att köpa ny barnvagn.

Collin i sin meps

Byxor och meps i matchande tyg

Nu vill jag bara få till att sy en Babywrap (filt till babyskyddet), en gosedjurskanin och lite annat smått och gott!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åhh så fint! Om jag köper tyg och betalar en slant, syr du en meps till Emilia då? Kram Maria

Svar: Absolut Maria, det var ganska lätt=)
Pia

2015-05-03 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0