Skryta


Ok, jag lovar, jag ska sluta skryta, iaf över det här med sömn. Efter de första dagarna med bebis trodde jag verkligen att det skulle vara annorlunda den här gången, att vi hade fått ett sovande barn, men icke. Hans små söta ögonlock har jag sett alldeles för lite av inatt, det har varit mera av gråt och smärtor i magen, så vi har kämpat med att rapa och fisa för att få bort luften som stör.
De första dagarna hade han antagligen lite gulsot som gjorde honom trött, man såg på ögonvitorna att de var lite gula (hans värde för gulsot låg på 180, gränsvärde för behandling är 250). 
Så nu måste mamman försöka lära sig att sova på dagen, så jag orkar jobba nattskiften!

Vilar lite nu när mamma är vaken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa minifom, funkade jättebra för oss! Kram Maria

Svar: Ja, vi ska köpa hem det, men hörde att det tydligen inte rekommenderas till så små barn. Men han mår mycket bättre nu, tror det är choklad som är boven!
Pia

2015-02-20 @ 10:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0