Helg


Lördagen började med träning, Lino och Niklas var på Knatteskutt medan jag tog en timmes promenad tillsammans med Amanda. Stackars henne, jag som mer eller mindre har varit isolerad senaste tiden kunde knappt vara tyst, så det var en välbehövlig timme som gjorde gott för själen (nästa gång lovar jag att prata mindre). Jag är väldigt glad att kroppen orkade också, det var i somras som jag senast kunde ta en så lång promenad utan smärta!

Och äntligen så är alla i familjen friska och vi har kunnat ta emot besök. Igår var faster, kusin och kusin med familj här, fullt hus, himla trevligt! Ett väldigt uppskattat inslag var att Jeanette hade med sig kameran och tog bilder på bebis, ska bli så otroligt kul att få se dem!

Idag har Linos kusin Adde med familj hälsat på här hemma, och jag vänjer mig gärna med besök, det är så kul att äntligen få träffa folk igen!

Bebis blir väldigt bortskämd också och får så mycket fina presenter, alla är så otroligt snälla, vi är väldigt tacksamma att ha så fina människor runt omkring oss!

Blomma och en gunghäst

Blöjtårta, som jag alltid önskat mig=)

En skallra som ska få följa med på våra äventyr framöver

Han har även fått kläder, pengar, presentkort och en bitring! TACK!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0