Lika glad för det


Vissa dagar får man lära sig en läxa, idag har jag lärt mig att inte kasta in bilnyckeln i bilen och sen stänga alla dörrar. Lino hoppade snällt in i bilen, jag knäppte fast honom och stängde sedan dörren. När jag skulle öppna bakdörren var den låst, och då försökte jag få upp framdörren igen, men nej, bilen var låst och nyckeln låg i framsätet, därmed var Lino inlåst.
Tack och lov så var Collin med mig utanför bilen eftersom han var lite kinkig, annars brukar jag stoppa in honom först.
Efter ungefär 15 minuter kom pappan i huset till undsättning och räddade oss så vi kunde åka till förskolan. Slutet gott allting gott!

Fången



Kommentarer
Postat av: Caroline

Inte första gången han låser sig inne ;)

Svar: Haha, nej, men förhoppningsvis den sista =) Fast det var ju iallafall inte hans fel den här gången!
Pia

2015-04-27 @ 20:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0