Ergobaby 360


Ja, jag ska erkänna att jag har haft lite dåligt samvete för att jag önskade mig en dyr bärsele när Collin föddes, och faktiskt fick den, av mamma. 

Anledningen till det dåliga samvetet är att den inte blivit använd så mycket som jag hade tänkt. Men ikväll packade jag in Collin i selen och tog med mig Tyson på en promenad, och det var ju faktiskt helt underbart. 

Jag slapp plocka fram vagnen, jag hade båda händerna fria för Tyson och Collin somnade gott. Det var dessutom väldigt mysigt. Det kommer absolut bli flera promenader, och kanske en och annan shoppingrunda med selen.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt! En sån vill jag oxå ha 😊! / Maria

Svar: Ja, den är kanon, nu använder vi den varje dag!
Pia

2015-04-11 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0