Väska


För någon vecka sedan anmälde jag mig till en tävling på Mix Megapols hemsida. Man kunde vinna en väska, och idag 8:45 skulle det avgöras, de läser upp tre namn och den som ringer in till radion först vinner.

Jag blev helt paff när de säger "Pia Karlsson, Karlstad". Då blev jag nästan lite arg eftersom jag lyssnade via mobilen, och där är sändningen efter, men jag ringde, och VANN!!!

Så idag har jag pratat med Gry Forsell, Anders Timell och Alex Schulman live i radion.

Väskan är en snygg svart Balenciaga värd 12.300:-. Bilden är lånad från Mix Megapol.


Kommentarer
Postat av: Anso

Oj, va kul :) grattis!

En sån väska går man ju inte å bara köper sådär... ;)

2012-05-30 @ 11:26:12
Postat av: Anonym

Oj, va kul :) grattis!

En sån väska går man ju inte å bara köper sådär... ;)

2012-05-30 @ 11:27:53
Postat av: Anso

Hm, kom visst två stycken :)

2012-05-30 @ 11:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0