Snabb tillbakablick på mitt 2011!

2011 var ett år med många vuxenpoäng för mig. Störst av allt var givetvis att jag blev gravid och födde vår älskade son Lino.

Väldigt många beskriver det första mötet med sitt barn som "kärlek vid första ögonkastet" och "lyckligaste stunden i mitt liv", men så var det inte för mig. Jag var helt slut, glad att jag ens levde och kände mig som att jag blivit överkörd av en lastbil. Men kärleken kom sedan smygande på. Han blev snabbt mitt livs kärlek, och kärleken växer fortfarande dag för dag, hur det nu är möjligt=)

Första tiden hemma var jobbig, med ångest inför nätterna då han mest var vaken och skrek. Det visade sig att han fick för lite mat och även hade ont i magen. Stackars liten! Efter ca 2 veckor sov han ganska bra och vi började må bra igen!

En annan stor sak under året var köpet av vårt hus, vårt drömhus faktiskt. Tänk att man har letat och gått på visningar så länge, och precis när man är på väg att ge upp så kliver man över tröskeln på ett hus och bara vet att man ska bo där, härlig känsla. Att sedan flytta när jag var höggravid och sjuk var inte det bästa, men med hjälp så gick även det=)

Bytt jobb har jag också gjort, eller rättare sagt bytt arbetsuppgifter. Jag gick från att vara säljare till säljutbildare. Tråkigt att jag bara hann jobba en månad innan föräldraledigheten, men jag har ju något kul att se fram emot till hösten!

Det var några av mina händelser från 2011, ska bli spännande att se vad 2012 har att erbjuda, förhoppningsvis många trevliga händelser. Jo, jag ska ju bli faster, det är stort=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0