Fullspäckat schema

Vi kommer att ha fullt upp på måndagar framöver, rytmik på förmiddagen och babysim på eftermiddagen. Idag var första gången på båda aktiviteterna.

Rytmiken var väldigt mysig, ska bli kul att lära sig nya barnsånger. Jag får passa på att sjunga mycket för Lino, han är väl den enda i hela världen som gillar min sångröst, hehe.

Kul att lära känna flera mammor också, för fika blir det ju givetvis efteråt.

Jag var lite orolig inför babysimmet, eller rättare sagt innan och efter, när jag skulle byta om, men Lino skötte sig exemplariskt, satt bara och kollade. Väl i vattnet var han väldigt lugn, tror han gillade det. Och vi ser redan fram emot nästa måndag.

Lino var väldigt trött efter badandet, han vaknade inte ens när jag klädde på honom overallen, och det har ALDRIG hänt tidigare.

(najsa badbraller=P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0