Vårkänslor


Idag kändes det som att våren var på väg till vårt land. Det var riktigt varmt och skönt i solen, man blev varm och lycklig ända in i själen.

Dagens plan var att testa Sats Baby-passet på gymmet, och när jag vaknade och såg det fina vädret bestämde jag mig för att gå in till stan. Det blev en riktig powerwalk då vi hade lite ont om tid.

Träningen var lugn, skön och lite jobbig. Det är ju perfekt att kunna ta med sig lilleman till gymmet. Han orkade dock inte hela passet på 45 min, utan tröttnade efter ca 35 min, men det tyckte jag var bra kämpat ändå.

På eftermiddagen fikade vi med föräldragruppen, som vi kommer göra varje tisdag framöver. Alltid lika trevligt. Lino var dock inte så social idag, han somnade när vi gick hemifrån vid 13 och vaknade inte förrän vi kom hem vid 16.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0