Skit=/

Usch vilken dag, jag skulle göra vad som helst för att kunna spola tillbaka tiden, och då menar jag vad som helst!

Det började ju så bra med att vi skulle få ett nystädat hus. Och när vi åkte ner till stan var Lino hur snäll som helst och bara låg i vagnen, jag behövde inte ens lyfta upp honom när han vaknade.

Vi träffade kollegorna på jobbet och hade en mysig pratstund.

Sen var det tid för vaccinering, och stackars lille vännen skrek som bara den och blev jätteledsen, så ledsen så nästan jag började gråta.

Men sen somnade han gott i vagnen efter lite mat.

Jag längtade ju efter att få komma hem till ett nystädat hus, men möts av en lapp där de ber om ursäkt för att de har haft sönder Linos handavtryck i gips från när han var en månad gammal.

Det är svårt att beskriva hur ledsen jag är nu, jag kan ju aldrig få tillbaka det avtrycket, det går ju inte att köpa för alla pengar i världen!

Jag hoppas företaget ger oss en bra ersättning, även om det inte finns något som kan ersätta tillräckligt. Eftersom jag ringde dit och grät så hoppas jag de förstår vad de har ställt till med

Just nu känns det tomt, väldigt tomt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0